Alchimia Splend’or



          O singură privire a fost de-ajuns și am simțit conexiunea puternică dintre noi doi!  Avea un  aer sofisticat, dar în același timp de o simplitate rar întâlnită, ce te atrăgea într-un mod irezistibil. Îmi inspira plăcuta senzație de familiaritate, dobândită peste ani, dezvăluindu-mi o latură a personalității, de care nu fusesem nici eu conștientă până atunci! Îi admiram în mod tacit trăsăturile, ce păreau șlefuite de negura vremii, rezultând perfecțiunea la care orice femeie visează!  Mă simțeam asemeni unei muze  a poetului în căutare de inspirație. În prezența lui, gândul îmi zbura departe, pe țărmul amurgit al mării Mediterane. Rochia lungă de mătase  albă  îmi flutura avid în briza mării, in timp ce tălpile îmi erau mângâiate de nisipul fierbinte mediteranean…
          Era un sentiment nou  ce îl trăiam la intensitate maximă! Puteam muta munții din loc, putem visa, reușind totodată să rămân angrenată într-o realitate conștientă. Emana o frumusețe  uluitoare, dar discretă în același timp, debordând de o energie  aparte. Simțeam cum "îmi făcea cu ochiul," dar nu îndrăzneam să mă aproprii. Până la un moment dat, când mi-am luat inima în dinți și m-am apropiat să-l văd  îndeaproape. Era mult mai frumos decât observasem eu de la distanță! Pentru câteva secunde, am simțit cum timpul se oprește în loc și doar privindu-l…

-   Doriți să-l scot de la vitrină? se auzi  o vocea amabilă, care mă trezi din beatitudinea ce mă cuprinsese.  Am ridicat brusc privirea și primul lucru pe care l-am văzut scria  Splend’or. Printre  inele, cercei, brățări, pandantive, ceasuri și alte  splendide  bijuterii aur și argint Splend'or și Majorica, am zărit un chip angelic, ce mă privea zâmbind complice.
-       Am văzut că de  minute în șir îl priviți și vreau să vă felicit, deoarece  colierul Majorica Muse este o alegere excelentă! Perlele de Majorica, au peste 100 de ani de recunoaștere ca perlele Insulei Mallorca, Spania. Priviți-i designul deosebit! Fiecare colier e unic, fiind colecționat manual îm mod tradițional prin elemente naturale, organice si marine, acestea fiind  identice prin irizatie, culoare și luciu cu  perlele veritabile. Fiecare bijuterie  are povestea ei și așteaptă persoana potrivită să i-o șoptească. Dacă sunteți aici înseamnă că norocul v-a surâs!

       Am zâmbit. Povestea o aflasem deja, prin inedita noastră interacțiune, realizată minute în șir prin geamul vitrinii. Știam că va fi  al meu din prima secundă!  Mă purtase într-o călătorie mediteraneeană, fără să știm prea multe unul despre celălalt. M-am hotărât! Îl cumpăr! Dar brusc în mintea mea a apărut chipul mamei. O admir pentru felul în care a reușit să-mi inspire încredere în forțe proprii și puterea ei de a răzbi acolo unde ceilalți i-au spus:  "Nu poți!".  Brusc, am avut o revelație! Ea era muza și sursa mea de inspirație! Ea era definiția frumuseții și modestiei în această viață!  Merita să il fac cadou fără nici o ocazie, specială! Merita  doar pentru că era Mama!
    - Îmi cer scuze, i-am spus vânzătoarei, nu vreau doar un singur colier Majorica Muse, ci două! M-am hotărât să-i fac cadou unul și mamei mele!
       - Nu sunteți singura persoană care cumpără două coliere. A procedat la fel și o doamnă mai devreme. A cumpărat un cadou și pentru fiica ei.  Sincer vă spun, bijuteriile și ceasurile Splend’or și Majorica sunt căutate în toată România, deoarece ne puteți găsi cu ușurință în toate cele 45 de magazine din incinta mall-urilor. Sunt ieftine la preț, începând de la 20 de ron și sunt o idee  de cadou excelentă, atât pentru femei cât și pentru bărbați!  În plus, în afară de rolul estetic deosebit, majoritatea bijuteriilor sunt confecționate din argint, știut fiind faptul că acesta are proprietăți antioxidante și antiinflamatorii. Un motiv în plus pentru ca femeile să se simtă frumoase!  Așa cum spunea Bernard Show, este de ajuns să privești bijuteriile unei femei, dacă vrei să afli mai multe despre ea!
           Și tu despre tine însăți, deoarece reflectă esența personalității tale, aș completa eu. Este complimentul pe care ți-l faci singură, conștientă de frumusețea ta spirituală! Romantică sau energică, vei ști întotdeauna că bijuteriile îți reflectă personalitatea, indiferent dacă le alegi în funcție de piatra prețioasă specifică fiecărei zodii sau culoarea părului. Îți dau acea forță lăuntrică, ce nu cunoaște limite și obstacole! Găsește-ți și tu bijuteria Splend’or și Majorica, ce te reprezintă și lasă-te fascinată de efectele ei!

Splend’or și Majorica


          Acest articol afost scris pentru Spring SuperBlog 2017.

Sursă foto





Comments

Popular Posts