EL & EA

EL       Iubito, eu te iubesc, vreau să fii mireasa mea.
            Într-o lungă căsncie ce-n veci ea va dura!
EA       Răspunsul ce ți-l voi da știi prea bine că e da,
             De când eu te-am cunoscut, schimbată e viața mea!
EA       Dragul meu, iar nunta noastră ca în filme mi-o doresc,
            Totul verde lângă o apă, c-un decor împărătesc!
EL        Perfect cred c-ar fi iubito, să pot sta într-un foișor,
             Cu băieții să vorbesc despre nuntă și decor.
EA       Ca soție să îți fiu, de mult timp visam momentul,
            Salonul perfect de nuntă, fără griji cu aranjamentul,
EL        Cu ofertă all-inclusive, completă și variată,
             Spectacolul dat de barmani fac o seară garantată!
EA       Cununia să o împlinim cu cei dragi lângă o  piscină,
            Unic vreau acel moment pentru toți ce o să vină!
EL       După nuntă să servim acolo o ciorbă de potroace,
            Tu nici nu știi cât de bine digestiei îi face!
EA       Relaxat pe malul apei, vreau sa cânte încetișor,
            Viori multe și  pianul, iar pe lângă  poate un cor.
EL       După a noastră cununie spre lounge să pășesc voios,
            Să ciocnesc cu invitații  un cocktail delicios.

EA       În parc verde, aer liber,  jurăminte să legăm,
            Cu pian deasupra apei, în pereche să dansăm.
EL       Amintirile-mi doresc, să rămână veșnic vii ,
             Seara  lângă o piscină să facem fotografii.
EA       Totul vreau să fie verde și un leagăn plin de flori,
            Bucurie  să transmită printr-o nuntă în culori.
EL       Iară sala nunții noastre de se poate separat,
            N-aș dori ca invitații să se simtă amestecați.
EA      Iarba să o simt sub tălpi,vântul părul să mi-l sufle,
           Să am doar o coroniță făcută din flori de munte.
EL      Într-un restaurant de nuntă, cu un Chef apreciat,
           Cu meniuri hawaiene și berbecuț la proțap.
EA      Arcul nostru de triumf să vegheze solemn în zare,
            Atunci când noi vom depune jurăminte milenare.
EL       Locurile de parcare ideal ar fi  peste o sută,
            Cu transportul gratuit, ca toți la timp s-ajungă.
EA      Focuri mari de artificii să ne lumineze calea.
În viață să nu cunoaștem ce înseamnă supărarea.
EL       Pe ai noștri invitați să-i cazăm cum se cuvine,
            Ca petrecerea să țină acolo vreo 2-3 zile.
El         Draga mea dorința ta e poruncă pentru mine,
             Dar o veste am să-ți mai dau, nici că se putea mai bine,
             Salon Ad’Or e un loc rupt ca din filme,
             Parcă este un salon de nuntă deschis special pentru tine!
EA       Deja eu știam iubite de salonul du Mariage,
             Online de un an tot caut, însă tu n-aveai curaj,
             Ca să mă ceri de soție și de mână să mă iei.,
             Oferta e last minute, doar până-n aprilie 23.
EL       Draga mea îți recumosc, de mult așteptam oferta!
Declarație să-ți fac ca-n Romeo și Julieta,
            Dacă mai aveam un dubiu că noi nu ne potrivim,
            Poate să zică orișicine, dar noi doi la fel gândim.
EA        Nicicând eu nu am visat sa am sufletul pereche,
 Vreau acum să prind oferta, iar timpul iute mai  trece!
 Distracție și iubire, toate într-un loc select,
  Răbdare nici că mai am ca mult eu să mai aștept!
Iar voi cei ce ați citit a mea  nuntă ca în filme,
            Sincer vă încurajez, visul vostru să nu se schimbe!
            SuperBlogSpring 2016, creativ m-a provocat,
            Proba 13. O nuntă ca în filme, textul este dedicat.

Ad'Or by Salon Du Mariage - clip prezentare from Ad'Or Salon du Mariage on Vimeo.

Comments

Popular Posts