3,2,1 Fast and Soft

Trei minute doar atât, îmi doresc să te rețin,
Un secret ca-ntre prieteni îmi doresc să-ți spun acum,
Trebuie s-o ai în casă, indiferent de anotimp,
Motive invoci o mie, însă nu că nu ai timp.

Trei minute îi aloc, doar de 2 ori pe lună,
Parfumată, soft și blândă, pe piele nu se adună,
Timp îmi rămâne berechet, depilarea-i acum un fleac,
 Gama Farmec  folosesc și timp am multe să fac.


Pentru pielea sensibilă,  crema cu vanilie e ideală,
Cu extract de Orhidee pielea de îți e pielea normală,
Sau cu  extract de Argan, de simți  pielea deshidratată,
 Zmeură e o variantă pentru adolescenți minunată.

Schimb de fiecare dată, al meu cosmetic ritual,
Depilatul poate să-ți fie în timp  hobby-ul ideal.
Muzica nu îmi lipsește atunci când eu o aplic,
Și dansez în ritm de zumba, nu îți mai dorești nimic.

Are efect energizant poți să cânți și să dansezi,
Timp ce crema acționează, poți chiar să cronometrezi.
De vecinii te sustin, poți să cânți în gura mare,
Cât de bine tu te simți, fiindcă pielea nu te doare.

Eu de fiecare dată mă întreb de unde o fi oare,
La mine acest efect, de la crema epilatoare?
Culmea e c-am încercat variante odinioară,
Însă Farmec garantat este net superioară!

Hai să-ți spun un mic secret de ai soț sau poate iubit,
Farmec pentru ei a scos special un produs inedit.
Crema Boswellia Serrata îi conferă prospețime,
Și ar merge și un kizumba pentru o  piele la înălțime.


Totu-i ritm și provocare, suflet dar și pasiune,
Ce au vrut ca în articol laolaltă să se adune,
Să apară în concurs 2016 SuperBlogSpring,
Provocare și Inspirație, limitele ți le înving!

Comments

Popular Posts