SuperBlog spring 2016, provocarea anului!

Ești blogger? Vești bune! Creativitate și pasiune, simți că le ai? Combinație câștigătoare! Ce te poate stimula mai mult încât să obții rezultatul scontat? O nouă provocare: SuperBlog! Recunosc, îmi plac provocările. Mai ales cele ce stimulează creativitatea și nu lasă loc decât gândurilor pozitive.
Eu am decis. Particip! Unde? Citește  aici.
Deschisă oportunităților aferente pasiunii pentru blogging, am considerat benefic înscrierea în mea in SuperBlog, cea mai longevivă competiție din blogosfera românească. Și pentru că orice lucru pe care ți-l propui ca și scop, e mai aproape de adevar atunci când e scris, îmi doresc să vă anunț participarea mea la acest provocator eveniment! Interesante subiecte, menite a te ține la curent cu noutățile, dar și un mod inedit de a-ți exprima părerea și creativitatea într-o variantă personală. Te invit să participi și tu, dacă ești blogger, deoarece competiția este deschisă tuturor bloggerilor din România
Ești gata pentru o nouă provocare?
Daca și tu ești interesat de participarea la acestă competiție, prezentul articol îți poate fi de mare ajutor.
Spring SuperBlog 2016 se va desfășura în perioada 1 martie – 11 aprilie 2016 şi invită bloggerii participanți să-şi demonstreze creativitatea, să câștige recunoaștere și premii exersându-și pasiunea pentru blogging. Pentru a participa, ai nevoie doar de un blog în limba română, creativitate și pofta de a scrie articole originale, pe teme propuse de sponsorii competiţiei. În SuperBlog ai ocazia sa te întreci cu tine și cu ceilalți, îți testezi abilitățile de blogger, cunoști branduri interesate de social media și colegi de blogosferă. Înscrie-te și tu în competiție și fă-ți cunoscute calitățile! Sponsorii SuperBlog abia așteaptă să-ți citească articolele!
Cum te înscrii în SuperBlog? Simplu: Toate informațiile necesare le gasești aici.
Informații adiționale:
·          la adresa de e-mail superblog@swissplan.biz
·         pe pagina Facebook.com/SuperBlogs şi în grupul dedicat competiţiei
·         pe Twitter

Comments

Popular Posts