ENDLESS STORY

Bătuse gongul miezul nopții. Cenușăreasa se întristă știind că visul ei avea să se destrame.
„Totul nu este decât o iluzie” spuse cu glas tare și începu să alerge spre ușile palatului. Cu toate că era grăbită, picioarele ei păreau că-și continuă dansul lebedelor, deoarece purta pantofii stileto Carmine, în care ar fi putut să străbată mări și țări! Fuga ei nu era una obișnuită, părea că plutește într-un vis. Dintr-odată, a simțit că pierduse ceva extrem de drag, o parte din inima ei... „Prințul...” gândi în timp ce urca în trăsură.
„O, nu! exclamă Cenușăreasa, este ceva mult mai grav!!! PANTOFII MEI STILETTO RED QUEEN!!! O să mă întorc, era ultima pereche luată la oferte pantofi damă! Fără ei nu pot trăi!”
„Dar totul se va nărui,” îi răspunse calul în timp ce se transforma înapoi în șoricel. „Tot ceea ce ai îmbrăcat în seara aceasta este o iluzie, nimic real.”
„Ba da, răspunse hotărâtă Cenușăreasa. Pantofii mei sunt veritabilii stiletto piele naturală Carmine! Chiar dacă hainele mele se vor transforma în cele ponosite pe care le aveam înainte, eu tot mă voi simți ca o prințesă! Când sunt încălțată cu ei simt că am atitudine, prestanță, stil și nimic pe lume nu-mi poate fura acest sentiment deosebit,” spuse Cenușăreasa coborând în grabă din trăsură.
Hainele ei începeau să se transforme ușor, ușor în hainele ei simple și învechite. Dar ei nu-i păsa! Cu un singur pantof stiletto Carmine în mână, înainta demnă în mulțime, făcând abstracție de privirile celorlalți. Deodată, fața i se lumină! Pantoful Carmine!!! Toată lumea îl privea! Ea înainta grăbită însă, dornică să ajungă la jumătatea inimii sale, cu dorința vădită de a forma pereche perfectă!
Se apropie de prinț, dar el era pironit locului, vrăjit de calitatea veritabilă a pielii, de perfecțiunea cusăturilor pantofilor Carmine. Cenușăreasa întinse mâna și se simți împlinită. Avea pantofii mult visați, cumpărați cu mari sacrificii. Prințul rămase perplex! Întâlnise perfecțiunea!
„Vrei să fii soția mea?” o întrebă pe neașteptate în fața tuturor oaspeților.
„O femeie ce poartă asemenea pantofi merită lumea la picioare, iar eu sunt în stare să-i dăruiesc tot regatul! E o femeie puternică, înțeleaptă, cu atitudine și stil! Nu reușesti să cunoști o femeie la prima vedere, dar pantofii ei denotă adevăratul caracter! Principiul meu este cel conform căruia femeia ce o ai alături de tine toată viața este oglinda ta, te reprezintă oriunde în lume ai merge! Eu o asfel de femeie îmi doresc, asemeni pantofilor pe care-i porți: puternică, frumoasă si să-ți fie alături cât mai mult timp, la bine și la rău!”
„E un vis sau realitate? Da, e real!” se auzi țipând de bucurie.”Nu haina face pe om, ci pantofii!” gândi Cenușăreasa.

Vestea despre minunații pantofii ai Cenușăresei se răspândi peste mări și țări. Toate reginele, prințesele, femeile, doreau acei pantofi. Chiar și surorile vitrege au venit să o roage să le ierte și să-i dezvăluie de unde a luat acei pantofi unici. Sufletul său bun nu a rezistat în fața dorințelor tuturor, iar Cenușăreasa a dezvăluit calea către fericire, prin magazinul de pantofi Carmine shoes. Toate femeile erau extaziate! Descoperiseră în sfârșit pantofii Carmine, perechea de pantofi perfectă în care se simțeau după pofta inimii lor, fie prințese sau adevărate amazoane. Prințul și Cenușăreasa au trăit fericiți pâna la adânci bătrâneți și poate încă mai trăiesc!
Despre povestea prințesei încă se mai vorbește până în zilele noastre dar puțini îi știu secretul pantofilor ei! Află-l și tu acum, ajută-ți visul să devină realitate! Intră în poveste!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog Spring 2016.

Comments

Popular Posts