CASA VISURILOR MELE

Când pronunți cuvântu-acasă, rezonează clar cu tine,
Este un locul ideal, unde te simți cel mai bine.
Visul meu el poate fi, dar și al tău, al orișicui,
Fiecare ne dorim un loc unde suflet pui.

Ești în pană de idei, dar dorești să decorezi,
Sfatul meu este Diego, dacă vrei să evoluezi,
Stilul tău ți-l definește, designu-i desăvârșit,
Toate bine studiate pentru un decor reușit!

Noutate și bun gust, am descoperit recent,
Inspirație si stil, cu Tulipo noul brand!
Sunt covoarele moderne, pentru omul idealist,
Diferența-i calitatea, cu design-ul modernist.

Perdeaua și draperia am ales dintr-o privire,
Gratuit servicii  am  de croire, călcare, tivire,
Galeriile, traversa definesc al meu decor,
Vintage îmi doresc să fie design-ul interior.

Casa nu ar fi completă, fără Wood Step laminat,
Tăiat la dimensiune, numai bun de asamblat,
Iar tapetul pe masură asortat stilului meu,
Tot ce mai lipsește acum este clar, un chemineu.

Argumente am solide, pentru o viață frumoasă,
Cu Diego definești ce înseamnă cuvântu-acasă.
Prin serviciile complete și consiliere profesională,
Completează tot pachetul pentru casa ideală!

Scrisam eu acest articol și îi este dedicat,
 SuperBlogSpring2016, deoarece m-a inspirat.
 Iară tu drag cititor, ce ți-am scris nu-i doar un vis,
Accesează Diego, găsești tot ce ti-am promis!

Comments

Popular Posts